streda 10. augusta 2011

Špagety s koriandrovým pestom / Spaghetti with coriander pesto

Momentálne som závislá na koriandrovom peste. Vôbec v ňom nie je cítiť tú výraznú chuť koriandrovej vňate a jedlo ním ochutené je vynikajúce. Dnes som urobila taký rýchly obed a myslela som, že manžel bude frflať, kde je karí a ryža. Najprv sa na tanier pozrel, nadvihol obočie, už už som čakala, že to skritizuje, ale začal jesť.... jedol potichu a keď dojedol, prišiel za mnou do kuchyne a spýtal sa: "Už nemáš?" 👩🏻‍🍳


IMG_7115



ČO POTREBUJETE:

špagety
vodu na ich uvarenie
soľ
olivový olej



IMG_7113




AKO POSTUPOVAŤ:

Špagety si uvaríme podľa návodu na obale. Ja som ich vložila do vriacej, osolenej vody a varila 8 minút. Uvarené špagety scedíme, dáme do misky, trocha pokvapkáme olivovým olejom a poprehadzujeme vidličkami, lyžicami, čímkoľvek, čo je vám pohodlné.

Potom do špagiet zamiešame zľahka pesto, tak aby boli ním všetky obalené - ochutené.

A môžeme podávať.

2 komentáre: